суббота, 1 ноября 2014 г.

Прозорий "Вчитель року 2015"

Вже через кілька тижнів стартує в нашому місті конкурс "Учитель року", в якому я знов приймаю участь. Вже вдруге.
У 2010 році на  міському етапі я посіла третє місце: була не надто підготовлена та мала гідних суперників!
Сьогодні згадую той час з посмішкою та вдячністю до моїх старших колег, що працювали  в жюрі та вмовили мене стати конкурсанткою. На етапі проведення уроку ( час великого карантину, усі діти були вдома) навпроти мене за партами сіли наші вчителі-хіміки... О-о, вони були найкращими учнями! Знали відповіді на всі питання (відмінниці!), тому, мабуть, мій урок  закінчився раніше, ніж продзвенів дзвоник. Це було жахливо, бо я не змогла придумати, чим би їх зайняти. Ну і, мабуть вперше в житті, у мене дві пробірочки цокались одна по одній, бо так тремтіли руки від хвилювання!..
 Так, звісно, підготовка та проведення конкурсу - дуже хвилююча та виснажлива подія. Але саме він дозволив мені піднятися на сходинку вище в  професійних знаннях, розкрив нові горизонти іновацій, підштовхнув шукати  діючі методи,  знайомитись з педагогами -новаторами та ІКТ_технологіями.
Завдяки нововведенням в освіті конкурс став ... прозорим для суспільства. Тому, дорогі колеги, не судите строго. Додаю сторінку з матеріалами конкурсу   "УЧИТЕЛЬ РОКУ 2015" для ознайомлення.  Пишіть свої враження, критику та  поради.
 А всім конкурсантам бажаю витримки, настрою та пермоги.

Наказ про проведення "Учитель року 2015"

Положення про конкурс



Комментариев нет:

Отправить комментарий