понедельник, 11 мая 2015 г.

ПЕРШИЙ ВЕБІНАР

 
 Так, мій перший вебінар вже відбувся. Завдяки Світлані Попель, яка так завзято організувала сім шкіл до спільного проекту. тема якого виявилась дуже багатогранною.
      Тема мого вебінару -- "Сигарети для хіміка". Я намагалась показати, що сигарети -- просто джерело рідкісних речовин, хоча і дуже шкідливих для організму людини. Я майже нічого і не розповідала, бо в ході роботи над проектом діти так чи інакше дізнавались і про склад диму, і про його вплив. Тому акцент було зроблено на самостійній роботі з малювання формул за допомогою онлайн-редакторів та розташування їх у спільній презентації. Потрібно було також дописати коментар до обраної речовини, розкриваючи її вплив на організм людини. Вважаю такий вид опрацювання теми більш ефективним, бо матеріал анілізується самостійно, порівнюються декілька джерел інформації, є можливість обміну досвідом. До того ж, колективна праця над презентацією спонукає робити відкриття швидше, тема запам'ятовується міцніше.

  На вебінарі були вчителі-учасники проекту разом із своїми учнями. Вчителі на вебінарах -- це майже звично. А от щоб діти...  Я не чула, щоб вебінари проводились для дітей.
    Це щось надзвичайне, дуже особлива форма спілкування в освітньому середовищі, чиї межі окреслюють географічними термінами. а не розмірами класної кімнати.

ч Трохи емоцій. Я вдячна моїм "відмінникам", які дочекались на мене у кімнаті вебінару після моєї півгодинної відсутності через технічні перешкоди. УРА! Не очікувала!
  Отримала задоволення від відкритого спілкування з дівчатами з Харкова, Борщіва, Вишнівчика, Новоспаська, Одеси! Ви так підтримали мене своїми відгуками, теплими словами, побажаннями. Сподіваюсь, що сьогоднішній досвід дасть вам не лише нові знання, але й дозволить інакше подивитись на наш світ, що змінюється так швидко.
Успіхів всім вам, дорогі колеги, діти, мої читачі!  Зважуйтесь на нові відкриття-- і ваше життя заграє всіма барвами!

  

Комментариев нет:

Отправить комментарий