среда, 3 апреля 2019 г.

Марафон #Цифрове перезавантаження

Правда кажуть, нічого в житті не буває випадковим. От і я невипадково побачила в стрічці ФБ оголошення Ольги Гергель про тижневий марафон вебінарів. Чесно кажучи, привернув увагу дратуючий червоний колір :) Ольга Гергель, вчителька математики та інформатики. моя віртуальна знайома. Ми водночас проходили у пані Світлани Попель навчання з освоєння  платформи Moodle. Пригадую, що епітетом цього слова був "мул", бо важко піддавався ...А ось зараз у Ольги Гергель відкрита власна школа для навчання "Віртуальна школа ІКТ" з десятком курсів, вона має коло слухачів, досвід з організації  заходів в інтернеті. Але не це мене вразило. Спрешу мене здувувала спокійна впевненість та чітка організація інтернет-марафону. Приємне спілкування, коло людей з зовсім не "вчительськими " інтересами, досвічені спікери дозволили різнобарвити наші п`ять днів у всі кольори веселки. Найбільш вразили безкорисливість та витримка! Справжній марафонець! Кожного вечора ми збирались на годину, а той й півтори для живого спілкування. Хвилювання, адреналін, подив, нові знання, люди,  море позитиву!... Марафон виснажив мене наостанок і я дивилася спікерів  вже горизонтально на дивані. Ще всі вихідні не вірилось, що о сьомій нема потреби відкривати ноутбук, ФБ та месенджер :)))
  Цей марафон став для мене прикладом того, що сучасний вчитель може сам створити навчальне середовище, обрати теми та напрямки, стати менеджером. Так, вважаю, вчителі можуть ВСЕ! Було дуже приємно спілкуватись з тими, хто не тільки розуміє тебе, але й навчає.
Дякую усім спікерам, слухачам і організаторці Марафону Олі Гергель!




Я давно не приймала участь у вебінарах в якості спікера, тож похвилювалася, втричі перевершила ліміт часу. Сподіваюсь, що не марно.




Марафон Цифрове перзавантаження" by vvgriga

1 комментарий:

  1. Ваш виступ захопив слухачів, показав роботу творчого вчителя, її результати. Дякую Вам!

    ОтветитьУдалить