воскресенье, 25 февраля 2018 г.

ДИСТАНЦІЙНО: ЯК? ДЕ? КОЛИ?

     Дистанційні уроки - це норма сьогодення, особливо під час карантину :)
     Звичайно, вивісити аркуш на дошку об*яв біля школи з переліком параграфів та номерів- це анахронізм. А от "скинути" все це по Viber- сучасно та зручно.
   Хоча, гадаю, усі , хто дійшов до цього рядка, розуміє, що я жартую. Дистанційний урок потребує від вчителя часу та навичок роботи з інтерентом, поштою, блогом, сайтом, вміння складати тести онлайн, працювати на YouTube, розумітися на лінках чи  HTML-кодах.

  У якій формі та з якою "приправою" подати дистанційний урок?

  • НАЙПРОСТІШИЙ 
  1. Написати план роботи по пунктах ( читати /конспектувати/переписати/вивчити/запам*ятати/розв*язати)
  2. Надати відео до уроку( встроїти на сайт/блог) чи надати посилання на сторінку в інтернеті
  3. Скласти опитування за допомогою Google - форм (встроїти чи надати посилання на форму)
  • КОМПАКТНИЙ 
Прикольно ті самі елементи уроку "вписати" у відповідну картинку засобами ThingLink (реєструйтесь та творіть!)
 Для прикладу приводжу урок у 8 класі ( хімія, звичайно) за темою "Реакція нейтралізації. Поводження з кислотами" ( рос.мовою)
Активний лінк https://www.thinglink.com/scene/1020027782270287873


Звичайно, для автоматичної перевірки тестів до нагоди стане  додаток Flubaroo ( інструкції не важко знайти в інтернеті), він безкоштовний і дуже зручний. Потребує лише обов*язкового вказування ПІ дитини та електронної пошти (додаток дозволяє розсилати оцінки з правильними відповідями чи без)



Форми Google дають і статистику за кожним питанням:

Такі уроки( якщо сайт/блог відсутній) можна надіслати поштою. Звичайно, потрібні адреси. Або розповсюдити через соцмережі чи той самий Viber  за допомогою класних керівників. 

  • ТВОРЧИЙ
Такий готую на дошці Padlet ( приєднуйся, це зручно не лише для дистанційних уроків!)
Від вчителя потребує перевірки та пояснення щодо виставленої оцінки. Тобто, автоматичної оцінки немає.Можна використати взаємооцінювання. 

Мої цьогорічні випускники не поспішають виконувати завдання, тож наведу приклад з 2016 року, того ж самого уроку під час карантину. 

Сделано на Padlet
  • БОНУС: КОНСУЛЬТАЦІЯ SKYPE
Якщо ви ще не скористались Skype для дистанційного навчання, обов*язково спробуйте!
Для масового уроку я скористалась інтерактивною дошкою. яку разом із собою і демонструвала під час консультації. Це зручно, швидко для підготовки, тобто не займає багато часу. Рекомендую використовувати такі консультації для складних моментів теми, для корегування знань, якщо бачите погані оцінки в дистанційних тестах.