Тема обласного семінару «Використання сучасних
інформаційних засобів навчання для покращення ефективності освітнього процесу» ( ОШ №65 м. Маріуполь, 26 вересня 2018) тісно пов язана з появою великої кількості інтерактивних дошок у навчальних закладах та необхідністю якісно використовувати їх потенціал. Дійсно кажуть: не було бабі клопоту... Але вчителі все можуть! Вони найкращі учні! І сучасність, що увірвалась до звичного життя класу потрібно як найскоріше повертати на свою користь. Тож, новому поколінню ( вчителів, звичайно) рекомендують наступне.
Наталя Володимирівна озповіла про значення комплексу "інтерактивна дошка- проектор- ноутбук" для навчання, підкреслюючи, що якість уроку зележить не від новітніших технології та оснащення кабінету , а від вміння вчителя вправно користуватись цими засобами.
Запропонувала сервіс https://learningapps.org/ для демонстрацій приладів та запам * ятовування їх частин, опитування в ігровій формі та самопідготовки. Зі SMART-дошкою Learningapps стає яскравим та захопливим засобом навчання на уроці. Крім того, сервіс дозволяє створювати клас, долучати до нього дітей, складати різні вправи за готовими шаблонами з певних тем: кросворди, вікторини, пазли, пергони і т.ін.
Багато з тих вчителів, хто отримує інтерактиву дошку, не може працювати з нею з технічних причин: налагодження дошок у школах рідко оплачують, тож і спеціалістів долучити змогу не маємо. Володимир Васильович вказав на розповсюджені помилки під час установки комплексу, "дошка- проектор", показав знаходження та користування інструментарієм, на прикладах покроково розказав ? як створити урок засобами Smart Notebook/ Запропонував сайти , до яких можна звернутись за програмним забезпеченням та пошукати поради вчителів однодумців.
3.Використання інтерактивної дошки «SMART» при виконанні лабораторних робіт з фізики.
Зручне користування віртуальною лабораторією з фізики на уроках забезпечують можливості мультимедійного комплексу, забарвлює урок, робить його зрозумілішим дітям та спрощує працю вчителя, надає можливість проведення робіт у класах, де не повна комплектація лабораторного обладнання. Петро Михайлович рекомендує фрагментарне застосування ( відео, оформлення роботи, додаткові запитання) або комплексне , якщо немає можливості проводити роботи на місцях.
Віртуальна лабораторія ( 7-9 та 10-11) для скачування
- потребує установки на копм'ютер, наявність Flash player
Матеріал виступу Григи В.В у форматі Notebook
1. Застосування технічних засобів в освіті. Доповідач: вчитель вищої категорії Гайдіна Н.В.

Запропонувала сервіс https://learningapps.org/ для демонстрацій приладів та запам * ятовування їх частин, опитування в ігровій формі та самопідготовки. Зі SMART-дошкою Learningapps стає яскравим та захопливим засобом навчання на уроці. Крім того, сервіс дозволяє створювати клас, долучати до нього дітей, складати різні вправи за готовими шаблонами з певних тем: кросворди, вікторини, пазли, пергони і т.ін.
2.Деякі прийоми інтерактивного навчання з використанням мультимедійних засобів. Доповідач: вчитель вищої категорії, вчитель методист Гайдін В. В.

https://elementy.ru/posters
https://phet.colorado.edu/en/simulations/category/new
http://www.smartboard.com.ua
3.Використання інтерактивної дошки «SMART» при виконанні лабораторних робіт з фізики.
Доповідач: вчитель
вищої категорії ,старший вчитель Бакланський П.М.

Віртуальна лабораторія ( 7-9 та 10-11) для скачування
- потребує установки на копм'ютер, наявність Flash player
4.Використання документ-камери,
сервісів для опитування, організація роботи вчителя з використанням дошки «SMART»
Доповідач: вчитель вищої категорії Грига В. В.
Якщо ви вже опанували основні прийоми роботи з дошкою, то саме час підкдючити опитування онлайн: дошка грає роль екрану, де результати учнів видно одразу.
На практиці вдалось продемонструвати використання https://www.plickers.com/. Порівняти з можливостями/a>: кожен може знайти свої плюси та мінуси.
Застосування документ камери дозволяє провести швидку перевірку самостійної роботи безпосередньо з зошитів, не роблячи записів на дошку, демонструвати об* ємні предмети, робити на їх зображенні записи на екрані, показати класу практичні досліди. крупним планом.
Не обійшлось і без модуляторів : вже загаданий сервіс https://phet.colorado.edu дарує можливість будувати атом .
Декілька останнії порад щодо підбору та збереження матеріалів уроку: якщо одночасно потребує і відео, і текст, і презентацію або файл Notebook, посилання на сервіси та опитувальники- зібрати усе та систематизувати допомагає https://www.pearltrees.com
Наприклад, ось так мождна зібрати матеріал за допомогою додатку в браузері дуже легко:
Сервіси для інтерактивних уроків by vvgriga
Тим, хто бажає опановувати інтерактивну дошку більш ретельно, пропоную зареєструватись на курси до Іванова Івана "УМІТИ"
Підготовлено буклет для учасників семінару
ФОТО з семінару
Нажаль, скепсісу на обличчях було більше, ніж захоплення. Тому, звичайно, були причини. По-перше, великі ціни на інформаційні засоби навчання. по-друге, складність використання, опанування та не завжди відомий результат порівнянно зі старими неінтерактивними методами. по- третє, мінливий характер техніки ( який, доречі, показав себе і під час семінару), і залежність від підключення до мережі інтернет, електричного струму).
Ці хвилювання знайомі і доповідачам. Але поява інтерактивного комплексу дійсно дозволяє зробити урок сучасним. інформативним, яскравим. Тому, по-перше, якщо вам поталанило потрапити вчителем до оздобленого технікою кабінету-- шляху назад немає: дерзайте!
По-друге, спробуйте та оберіть те, що підходить та буде зручним саме для вас. А по-третє, повісте поряд з інтерактивною дошкою просту маркерну ( або хоч залишіть частину старої мелової) , щоб бути озброєним у будь -якому випадку!
На практиці вдалось продемонструвати використання https://www.plickers.com/. Порівняти з можливостями/a>: кожен може знайти свої плюси та мінуси.
Застосування документ камери дозволяє провести швидку перевірку самостійної роботи безпосередньо з зошитів, не роблячи записів на дошку, демонструвати об* ємні предмети, робити на їх зображенні записи на екрані, показати класу практичні досліди. крупним планом.
Не обійшлось і без модуляторів : вже загаданий сервіс https://phet.colorado.edu дарує можливість будувати атом .
Декілька останнії порад щодо підбору та збереження матеріалів уроку: якщо одночасно потребує і відео, і текст, і презентацію або файл Notebook, посилання на сервіси та опитувальники- зібрати усе та систематизувати допомагає https://www.pearltrees.com
Наприклад, ось так мождна зібрати матеріал за допомогою додатку в браузері дуже легко:
Сервіси для інтерактивних уроків by vvgriga
Тим, хто бажає опановувати інтерактивну дошку більш ретельно, пропоную зареєструватись на курси до Іванова Івана "УМІТИ"
Підготовлено буклет для учасників семінару
ФОТО з семінару
Нажаль, скепсісу на обличчях було більше, ніж захоплення. Тому, звичайно, були причини. По-перше, великі ціни на інформаційні засоби навчання. по-друге, складність використання, опанування та не завжди відомий результат порівнянно зі старими неінтерактивними методами. по- третє, мінливий характер техніки ( який, доречі, показав себе і під час семінару), і залежність від підключення до мережі інтернет, електричного струму).
Ці хвилювання знайомі і доповідачам. Але поява інтерактивного комплексу дійсно дозволяє зробити урок сучасним. інформативним, яскравим. Тому, по-перше, якщо вам поталанило потрапити вчителем до оздобленого технікою кабінету-- шляху назад немає: дерзайте!
По-друге, спробуйте та оберіть те, що підходить та буде зручним саме для вас. А по-третє, повісте поряд з інтерактивною дошкою просту маркерну ( або хоч залишіть частину старої мелової) , щоб бути озброєним у будь -якому випадку!
Немає коментарів:
Дописати коментар