Ще у 2014 році,навчаючись у Відкритій школі ІКТ Попель Світлани Михайлівни, я познайомилась з можливостями дистанційного навчання на платформі Moodle. Була вражена тими перевагами, що надають хмарні технології. Відкрила власний кабінет, де разом з дітьми освоювала елементи дистанційного навчання. Знаю, що мій досвід повний помилками та недоліками. Але я не припиняю вчитись. Завдяки цьому я знайшла в мережі багато колег-однодумців, що підтримують мене та надихають власними досягненнями.
Вчителі в моїй рідній школі також талановиті, завзяті та творчі. Хочу, щоб вони не лякались обов'язкових дистанційних курсів через брак практичних навичок роботи за комп'ютером; не шукали учня чи родича на допомогу, а самі були б прикладом для учнів у роботі з сервісами та програмами; могли створити на сучасному рівні презентації, працювати у хмарах і взагалі використовувати буд-які інформаційі технології.
Тому з'явився навесні у школі №65 "Учительский клуб" -- очно-дистанційний курс з освоєння сучасних технологій. Дистанційна частина посіла своє місце на Moodle та однойменному блозі, який планується як щоденник клуба БЛОГ "УЧИТЕЛЬСКИЙ КЛУБ".
На сьогоднішній день зареєструвались 15 вчителів, усі-- жінки!
Якщо вам цікаво -- слідкуйте за новими повідомленнями клубу!
Вчителі в моїй рідній школі також талановиті, завзяті та творчі. Хочу, щоб вони не лякались обов'язкових дистанційних курсів через брак практичних навичок роботи за комп'ютером; не шукали учня чи родича на допомогу, а самі були б прикладом для учнів у роботі з сервісами та програмами; могли створити на сучасному рівні презентації, працювати у хмарах і взагалі використовувати буд-які інформаційі технології.
Тому з'явився навесні у школі №65 "Учительский клуб" -- очно-дистанційний курс з освоєння сучасних технологій. Дистанційна частина посіла своє місце на Moodle та однойменному блозі, який планується як щоденник клуба БЛОГ "УЧИТЕЛЬСКИЙ КЛУБ".
На сьогоднішній день зареєструвались 15 вчителів, усі-- жінки!
Якщо вам цікаво -- слідкуйте за новими повідомленнями клубу!
Немає коментарів:
Дописати коментар